Märta - fetboll i anuset

hej orresnippor! idag har jag och Magda runkat av fåglar. Förresten så var det ett tag sen vi skrev men vi har varit upptagna med att sälja oss till småbarn. Igår natt så kom Stig-Arne hem till mig för att pulla mig med en tandborste. Det var skönt men han satte på tandkräm så nu luktar min snippa colgate tandkräm. Eftersom att min murra är så stor efter attt jag knullat över 5002094283 pers så hamnade jag i bråk med en man så han sparkade mig och då fastnade hans sko i min fitta så ska operera ut den imorgon. Det har åkt upp enda till magsäcken. 
Mannen som jag bråkade med
 
Jag och MAgda. Puss på erea bröstvårtor era feta jävla fittfakingknullarfittmotherfuckersnoppskallar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0