Märta - sing for laaajf sing for prutt! KOMMENTERA VÅR BLOGG.

Tjapparappa slingrande köttbullsnoppar! vafan läser ni våran blogg för?!? vem tror ni att ni är? fiskgäddor ska kasta jordnötter på era tånaglar!!! just nu befinner jag mig i legoland för att köpa jordgubbar, men de hade inga så jag åkte till polen där jag köpte morötter med kalktå! mumsfilibabbsen alltså! jag har inte slampat mig på ett tag, sist jag gjorde det var för 5 minuter sedan med en kille som heter saravanapavanathan. han kommer från ungern. Han ville stoppa in sin petterniklas i min vagina A.K.A porrmukkan, så han föreslog att han skulle få göra det för 2 kronor men jag tyckte att det var för dyrt så jag sänkte det till 1 penny. 1 penny= 0,1 öre!
Jag blev arg på Magda så satte mig vid havet för att hon skulle tycka synd om mig.
Jag när jag gick ned 45 kilo. Gud vad smal jag blev!
vår julmiddag.
HERRÅ ERA SLOCKANDE KOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0