Märta - HEJ ERA FETA LOPPGRISAR

TJOSAN!!!!! det var en sak sedan som jag skrev. Jag har varit ganska upptagen med att pulla min häst Ragnar!!!! det tog ju några veckor om inte längre. IDAG SÅ HAR JAG VARIT NERE I ICA KVANTUM OCH KÖPT LITE PASTASALLAD TILL MIG ÄLSKADE MAKE SOM ÄR LAKTOSINTOLERANT.

DET HAR HÄNT SÅ MYCKET DEN HÄR HELGEN. JAG SÅLDE MIG SJÄLV FÖR 0,99 ÖRE PER MINUT! AS MYCKET PENGAR TJÄNADE JAG! JAG TJÄNADE HELA 7, 89 ÖRE!!!!!!!!!!! SKA NOG TA MIG OCH KÖPA ETT PAR TROSOR. DE ANDRA SOM ÄR I STORLEK XXXXL ÄR FÖR SMÅ. HAR DOM ENS I MIN STORLEK?????:S


Tog ett underbart foto på Huben när vi var i norge!! det är ju skitkallt i sverige så vi passade på att åka utomlands!!!!


Tomutilikakamokulatjoh heter han som jag hade analsex med. passade på att foto honom när han körde in sin penis i mig.


passade på att fota magda, hon poseade för playgirl.

Lutrica, david och alamalotjabba


mina husdjur

min vanliga frukost.

en mamut som jag använder som min hund

så mycket har jag gått ner i vikt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0