märta - tjena mitten bena i turkiets pulla!

hejhej! det var ett grymt tag sen som jag bloggade. Har inte haft tid. Jag har suttit hemma och pullat mig själv med en twilight-dildo. Det var skönt. STÖNADE SOM EN FLODHÄST! men vet ni? här kommer lite bilder på mig och company! enjoy!

Bengt och Mohammed! dom skulle forma ett "M" som står för " Märta och Magda"! som
ni kanske ser om ni lägger huvudet lite på sned

jag när jag var i sydpoland! en kudr ville foto mina bröst, fagen efter så var jag med i "sexteen magazine!

en arab jag knullade på flyplatsen! han hade dock en hårig snopp så det fastnade lite hår på mina slemmiga blygdlääppar!

Terttu! en fet liten dvärg som jag träffade i finland.

en väska som jag har tillverkat!

alla våra fans!

min dotter! aaaaaw så söt.

bild på magda när jag slängde ut henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0