magda - nu är jag förbannat arg.

En småbloggare som kallar sig för Fashionsara har skrivit två inlägg (om inte fler?) som är riktade mot oss och vår blogg. Ja det hon vill ha sagt är ju att vi inte ska överdriva med kommentarer i hennes blogg för då kommer hon anmäla oss. Okej, nu tycker jag att hon tänker efter.

Svara mig VARFÖR tror du att du kan anmäla oss? Gumman lilla, du kan anmäla oss om vi spammar din blogg med hotande/stötande kommentarer eller om vi endast hotar dig eller kallar dig för ord som hora. Har vi gjort det? Nej gumman lilla. Du är ju så ung att du inte kan läsa, herregud.

Vi har skrivit "lortgris", ja det har vi. Säg mig, vart i lagboken står det att du kan anmäla mig för det? Jo kolla sida INGENSTANS! Har du seriöst så lågt IQ?

Om du tror att anmälningar löser allt så tror du helt fel. Tror du att du kan anmäla allt och alla när du känner för det? Jag tycker att du ska passa dig riktigt noga för vad du skriver annars ringer vi fanimej en advokat och han/hon kan svara på alla dina frågor. Eller så har vi ju mig som kan Sveriges Rikes Lag utantill?

Ja vad mer har jag att säga? Just det, vill du boka ett möte med mig och Märta är det bara att kontakta vår blogg så ordnar jag det.

Det var det jag ville säga, jag vet att jag har rätt, så är det. Jag vill gärna se dig försöka anmäla min blogg, vi gör inget olagligt. Sen när är det olagligt att skriva i sin blogg och ladda upp bilder på sådant man gillar?! Juste det har aldrig varit olagligt. Hoppas att du förstod detta annars kan du be din dagislärare att läsa detta för dig. Jag är helt seriös i detta inlägg. Hoppas att ungen fattar nu.

Kram på er söta läsare, ni bittra kan ta er någonstans. =)

Kommentarer
Postat av: Sara

JAG SKREV INTE ATT JAG SKA ANMÄLA DIN BLOGG JAG SKREV ATT "OM" DU SKRIVER NÅGOT SOM INTE ÄR LAGLIGT GÖR JAG DET, RIGHT?

2010-03-25 @ 07:34:09
Postat av: Anonym

+ att du spammade min blogg med din bloggadress 16 Mars 2010 till mitt inlägg "Mina favoritfilmer, vilka är dina" Kolla själv. Haha.

2010-03-25 @ 07:44:21
Postat av: M&M

Gumman LILLA! gå och läs en lagbok sen kommentera min blogg, TACK!!!!!!!!!!!!!!!



jag har inte spammat din blogg. kolla upp ip-nummer. UNGJÄVEL



ps. var du tvungen att lägga lösen på din blogg? hahahahahaha.. snorvalp

2010-03-25 @ 08:41:55
URL: http://jaggillarrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0