magda - för mycket drama!

Oj, krig på G eller?! Du "Alle" verkar ha ett liv, javisst... Hahahaha. För roligt. Och Fashionsara-problemet lägger vi åt sidan. Ser ut som att vi har en ny fiende. Jävla hater, har du inget bättre för dig än att kommentera Sveriges största blogg? Ditt fula apnylle vill ju ingen se, man vill ju inte dö av chock! ;)

Jag tänkte spåra ditt IP-nummer men seriöst, jag bryr mig inte om dig eller ditt äckliga liv (som du inte verkar ha?) så om du nu är så "kaxig" ge mig ditt nummer så slår jag en pling. Like that's gonna happen... Du är för feg. För mycket drama har uppkommit i bloggen så vi ska försöka svara på kommentarerna i kommentarboxen istället för nya inlägg hela tiden. Hoppas ni förstår det. Du också "Alle", du verkar vara efterbeliven. ;)
Puss fittnyllen.

Kommentarer
Postat av: anonym läsare

Ni överdriver...

Er blogg är för mycket, lägg ner den...

2010-03-25 @ 16:26:54
Postat av: ems'

ASSO DIN MAMMA ÖVERDRIVER FUCKING HORA, VAD VILL DU ?! LÅT DOM VARA , ABO WÄÄÄÄ NÄR JA FÅR REDA PÅ VEM ALLE ÄR KMR KNULLA HENNE , VÄNTA BARA , ASSÅ KMR LAKKAA UR.

2010-03-25 @ 16:31:08
Postat av: alle

du sa ju att du kunde spåra mitt ip nr och på det sättet fixa mitt nr? Snacka du bara skit eller kan du verkligen det? Haha klart du inte kan det.

pussssssssar / alle



ems: jag väntar ;)



2010-03-25 @ 16:39:27
Postat av: alle

om du nu inte bryr dig om "mitt äckliga liv" varför vill du ha mitt nr? Nu fattar jag vf du bloggar om arslen, för att du tänker med den. IDIOT

2010-03-25 @ 16:43:47
Postat av: Anonym

Hora jhon e

2010-03-25 @ 20:40:48
Postat av: magda & märta

svar till "alle" om du ens heter så..? Tss.



Lyssna, ja kan spåra ditt nr o allt men vrf när ja skiter i dej o ditt fett. Du e så fkn feg okej? Om du nt e feg, berätta varu bor så träffas vi halvvägs di fega lilla fitta.



Och jag bloggar om arslen för att visa hur du tänker, inte jag gullet.



Och ems, tack för dina kommentarer men ta det lugnt med orden.



"Alle"; jag skulle vilja ta ett fkn snack me dej. Hur började allt drama egentligen? Ja bryr mej nt om ditt liv utan ja vill ha ditt nr för att fråga va fan du vill mej&märta ?!

2010-03-25 @ 21:07:37
URL: http://jaggillarrumpor.bloggse
Postat av: Anonym

va ere här för jävla patetisk blogg? haha LÄGG NER

2010-03-25 @ 22:14:53
Postat av: alle

Ne heter nt alle, heter alexandra men kallas för alle. Alltså IDIOT HAHA, OM du fkn skiter i mig varför vill du veta vart jag bor, varför vill du ha mitt nr, varför svarar du på mina kommentarer? Sluta motsäga dig själv hela tiden, det är bara pinsamt. Och om du är så jävla modig, langa din adress så möts vi gärna. Gööööör det, eftersom att du anklagar mig för att vara jävligt feg. Är du tuffare eller? Bevisa det. Snacka inte ba luft idiot. Du kan ju spåra mitt ipnr, right? GÖR DET. Enligt dig så kan du på så sätt få fram mitt nr. HA-HA lycka till. Varför ska jag göra jobbet åt dig, när du sj (enligt dig) kan få fram mitt nr?

Pusssssar :) / Alle

2010-03-25 @ 22:45:47
Postat av: MAGDA!

okej, perfekt. vi träffas vid hallunda t-bana station klockan 14:30 idag. ifall du inte kommer så säger jag bara HAHAHAHA in ya face :D



jag kan skaffa ditt nummer blondin, men vrf göra så när du kan ge mej det? eller är du så puckad att du inte kan skriva ditt nummer... naaaawwww...



fittnylle :) lyssna, sluta kommentera min blogg, du skämmer ut dej din fuling. förståru? din pantade snorunge. skaffa dej ett liv.

2010-03-26 @ 08:24:51
Postat av: märta

visa lite respekt! era pantade små fittr snorungar,

2010-03-26 @ 08:46:27
Postat av: alle

du kan inte skaffa fram mitt nr jävla efterbliven unge det är därför du vill att ja ska ge dig mitt nr, hallunda ligger i röda linjen, jag bor inte där och tänker fan inte åka ända dit. Kom till Bandhagen vid samma tid, OM du inte kommer så säger JAG bara HAHAHAHA in your face :D

2010-03-26 @ 10:48:46
Postat av: magda

DIN FULA KALBA! JA HALLUNDA LIGGER I RÖDA LINJEN, FÖR DU BOR I GHETTO STÄLLET JU DIN APA.



bandhagen ? HHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHA..



de e ju nt halvvägs din fitta :) kom till stan. HAHAHHA ASSÅ JA KMR BA KÄKA DEJ OM JA SER DEJ, LILLA DU.

2010-03-26 @ 15:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0