-

Now you know our biggest secret. XoXo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså ni är fan dumma i ert huvud, vem fan bloggar om rövar ?! Ni är cp i huvet. dumma åsnor. lägg ner er blogg, okej?! det är ba äckligt och sinnessjukt!!! DET ÄR FAN KRÄNKANDE MOT ÖVERVIKTIGA MÄNNISKOR. DUMMA IDIOTER ! vore jag er skulle ja hänga mej. !!!!!!!!!!!!! & ni är inte sveriges största rumpblogg, ahhahahah ni har typ 10 läsare. om ens det.

2010-04-23 @ 08:09:22
Postat av: Anonym

ps. Kan ni ha frågestund snart? Jag har mångfa frågor att ställa till era s.k. ''rövar'' :S Usch!



- Varför kränker ni överviktiga och inte underviktiga?



- Vartifrån kommer era bilder?



- Om bilderna är copyright så kan ni anmälas, det borde ni veta eftersom att ni är sveriges "största" och enda(och dummaste)rumpblogg. IDIOTEEERRR!!!



- Blir så föröörööröröröröörbannad. Okej?



- Hur gamla är ni?

- Har ni inget liv, ni bloggar bara och driver sönder er. IDIOTER!!!!!!!!!!!!



///// jag e inte anonynm, jag heter Paula !!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-23 @ 08:13:11
Postat av: hanna

hahaha, fan jag älskar eran blogg! hittade den nyss och kan inte sluta skratta! fan jag kissar på mej! hahahahahahaha. fortsätt, ni får inte lägga ner denna blogg, lova det! älskar er, gurkhuven :)

2010-05-09 @ 14:56:26
URL: http://hannaaceciliaa.blogg.se/
Postat av: Magda - svar på tal!

Anonym: men lägg ner, så onödigt av dig att kommentera. vi bryr oss inte om vad dina äckliga negativa kommentarer!! ett tips: rövknulla dig själv och du kommer må bättre!

2010-05-14 @ 14:36:06
URL: http://jaggillarrumpor.blogg.se/
Postat av: Magda - svar på tal!

Anonym: javisst kan vi det..



1. Vi kränker inte någon alls. Vi lägger kanske ut bilder på feta människor men endast för att de har feta rövar!! Det är ju possitivt dumma skalle!



2. Vår egna kamera!



3. Ehh, det är ju våra egna bilder, vadå copyright din feta kukloppa?



4.OK.



*5.Vi är 85&78!*



6.Vi har ett mkt bra liv, vilket du inte v erkar ha. puss



KRAMIZ!

2010-05-14 @ 14:39:51
URL: http://jaggillarrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0