Nattblogg

Omg.... Ni fattar inte vad som hänt! =( Märta bestämde sig för att gå ner 10 kg, hon kommer fan inte ha någon rumpa kvar!!! Vad ska jag taffsa på de närmsta dagarna???!!! Mitt liv är över... Vad ska jag göra!? Men men... Imorgon tänker jag nog blogga lite bara, ska ut med Märta. Justja! Märta är inte oskuld. Hon förlorade den igår. Med vem? Märtson Märt. KUL! Ni som gillar vår blogg - good for you. Ni som kommenterar en massa skit - lägg av. Inte för att vi bryr oss men orka! Du tjänar inget på att skriva skit i bloggen, okej? Hoppas att du fattar det. Fuck you HATER! Nu ska jag kila. Jag och Märta ska nämligen ut och ragga killar med feta rövar. Vi älskar rövar som ni märkt. Puss på röven, och lite slick i rövhålan. / Magda - the true asslover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0