Det var skönt

600 kr för att få en liten "vind" i rövhålan. Ska kolla om han vill göra det igen senare. Som ni förstått får vi pengar för att knulla män bakifrån. Det är inte bara skönt, utan kul också. Kondomerna är på, så fråga inte!!! Märta och han håller fortfarande på. Han tar henne i skinkorna och skriker "aj lav ju so much! I fuck your rövhåla hard!" Trevlig kille. Ni ska också veta att jag gillar det jag gör. Jag är alltså INTE oskuld. Det var en liten vit lögn. ÄLSKAR att ljuga. Men detta är sant. Jag ligger med killar. Och jag tjänar ca 5.000-10.000 kr om dan. Killar är dumma eller jävligt kåta!? Nu vill Märta skriva, hon hade det skönt. Fick kuken upp ändå till urinblåsan säger hon. Hon menar det på ett bra sätt. Hon gillar långa kukar med lite hår som "accesoarer". Har du en sådan? Kontakta Märta på 070 *** ****!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0